Salutare !!

Ma numesc Matei Teodora. Am terminat Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, pe care am facut-o din pasiune si interes, dar implinirea o am atunci cand lucrez cu parul :).  Tot ce are legatura cu hairstyle imi ofera mult mai multa placere, bucurie si implinire, decat  orice altceva. Imi doresc sa devin proprietara unui salon. Dar pana atunci merg cu pasi marunti si siguri, asa incetut cu treaba buna ca orice ardelean pentru ca sunt din Cluj-Napoca. Am terminat un curs de specializare, coafor, la una dintre cele mai bune scoli din oras. Mometan lucrez, ma perfectionez si particip la concursuri de specialitate.

 

Acest spatiu virtual este unul persoanl destinat pentru a oferi raspunsuri, sfaturi si inspiratie tuturor doritorilor. Imi propun sa vin in ajutorul fiecarei femei care are o dilema referitoare la una din armele sale, minunatul par.

 

 

P.s. daca doriti sa fiti una dintre modele mele, aveti sugesti, probleme sau pentru orice altceva contactati-ma !

 

Mail: teo_2dd@yahoo.com

F: https://www.facebook.com/tmatei1?ref=tn_tnmn

Sau pe blog la sectiunea contact 🙂

Lasă un răspuns

