Hello,

Cand am prins soarele pe cer (nu ca si acum ca toarna cu galeata) am realizat o sedinta foto. Am ales o mica contradictie, o blonda si o bruneta, una cu parul prins si cealalta cu bucle, pentru a evidentia blondul.

Diana 5

Sa descriem putin ce am facut. Desi nu se vede, spatele este impletit, intr-un spic obisnuit. Dupa ce am terminat de impletit am prins parul ca si intr-o coada de cal.

Restul parului l-am sectionat in trei parti egale si pe fiecare am impletit-o individual. In partea de top impletitura este mai lejera.

Cu cele trei codite impletite va puteti juca cum doriti, dar tineti cont de forma fetei, ce doriti sa accentuati. Eu le-am aranjat ca si intr-o cochilie de melc.

Diana 1

Pozele au fost facute intr-un parc din Cluj-Napoca, (La Colina) . Dominisoara bruneta este Diana iar cea blonda, Raluca.

Sa nu uitam de fotograful Mihai Catoi. A fost prima data cand am colaborat cu el, sa sper ca nu si ultima pentru ca mie mi-a placut cum lucreaza.

Ioana 7

Si nu in ultimul rand machiajul este realizat de Anca Pop, pe care o ador.

Pentru Raluca am apelat la ajutorul ondulatorului. Dupa ce am facut fiecare suvita cu ondulatorul, am texturat, i-am dat o forma.

Multe persoane fac o mare gresala, dupa ce iti fac parul cu ondulatorul lasa buclele asa, cu scopul ca ele sa reziste un timp mai indelungat . Dar ele ramanand „neatinse” au un aspect de sarmale sau tuburi. Acele bucle nu mai sunt la moda de mult.

Ioana 2Sfat: fara frica baga degetele prin par, ca si cum l-ai descalci. O sa arate mult mai natural. Si daca pui un ficxativ mai puternic poti avea bucle doua zile.

Eu la final m-am jucat putin si cu bretonul si l-am prins cu un lantisor.

Am vrut sa creez un aer proaspat de primavara. Stiti senzatia aceea de bucurie, de joaca provocata doar de mirosul imbietor al florilor si de soare. Cam asa descriu eu primavara… si tot timpul imi amintesc de copilarie. Cand in vacanta de primavara mergeam la bunici si la intoarcere, pe tranvai ma minunan cum toti copacii erau infloriti. Si ma tot gandeam cum am putut sa lipsesc atat de mult, ca atunci cand plecasem era totul posomorat si urat.

378080_391512480964678_768307060_n

Voi pe care o preferati?

Ati dori sa vedeti un tutorial legat de cele doua? Si daca da, ce styling v-ar placea sa vedeti, cocul sau buclele?

Lasă un răspuns

